vrijdag 19 juli 2013

VAKANTIE '13

YES, VAKANTIE! dacht ik toen ik in de auto stapte, richting de NL camping. Voor de eerste keer samen met mijn vriendje (Bas!) op vakantie gegaan, en het ging super! Het was gezellig, we hadden veel lol en hebben veel op het strand aan het water gezeten! Ik ben dus ook lekker bruin geworden. :) Elf dagen hebben we in een klein tentje gewoond, met veel zon en zonder elektriciteit. Ik had een solar geregeld, een apparaat wat een paar uur in de zon moet liggen, en daarna als oplader voor je mobiel dient en een lampje!.
Ook kwamen we een vriend uit Zwolle kwamen we tegen in de wc's, erg toevallig! Ook lol met hem en z'n vrienden gehad een aantal dagen!
Onze eerste vakantie samen vloog zo voorbij!
Gelukkig duurt de zomervakantie nog lang!

Natuurlijk heb ik ook honderden foto's gemaakt; hier een paar uit m'n verzameling!

Yeeaahh vakanceee!

Samen opweg naar het kleine campingwinkeltje

Ik doe ZAAI Plien & Bianca na

's Avonds de laatste zonnestraaltjes opvangen

De hele dag; zonnen, lezen, tekenen, kaarten, zwemmen & slapen in de zon op de handdoek

Dagje Amersfoort!

In Nunspeet ipv Nijkerk.. Oeps, iets is er fout gegaan!

FLOW vakantie magazine!

Énnnnn 's ochtends lekkere ontbijtjes op bed! :D

Lots of love,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten