zaterdag 4 juni 2011

home alone

Mama && Johan moesten vandaag optreden, far away. Johan zijn kinderen gingen mee, lekker 3 uur in de auto heen, én 's avonds laat 3 uur terug.. Ilse en ik wilden ons dat niet aandoen. ;) We zijn dus de hele dag home alone geweest. ;D Ilse ging al vroeg naar Sylvester, ik ging lekker uitslapen en hangen. Beetje nagels lakken, smokey eyes maken [nieuw gekocht!..beetje oefenen nog], stofzuigen, BrookeKnowsBest kijken, vaatwasser uit- & inpakken, Tessa uitlaten, enzv. Oftewel; ik was alleen thuis. Ils kwam rond kwart over 5 thuis. We hadden geld gekregen om patat te halen bij de plaatselijke patatboer. Eigenlijk hadden we geen zin in patat, dus keken we @vriezer wat we nog te eten hadden. Uiteindelijk heb ik frikandellen gebakken in een koekenpan [best lekker!] en wat saaie groentesoep gehad, zonder groente. Was best gezellig. (: Nu moeten we de tas inpakken want Ilse&ik gaan morgen [OM KWART OVER 6 @MANEGE!] naar dé pennydag. Je kon je inschrijven.. tot 15 jaar. Maaaaar ik mag natuurlijk ook mee. (: Hele dag weg, @Amsterdam. En YES! we ontmoeten ook de filmsterren van de film Penny's shadow. Wordt best gezellig, kraampjes kijken, eten, dé film kijken, lol hebben, enzv.
Achjò, ik heb toch vakantie!












Lots of liefs! Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten